Dagens chock ;)

DAGENS CHOCK: Jag har vatt och TRÄNAT (!) -efter tiotusen år
haha, trodde att jag aldirg mer skulle använda mitt träningskort där ett tag, men idag tog  jag mej allt i kragen!
Jag är helt chockad själv, har ju inte vatt där på flera månader, pinsamt nog.
Hur som helst ska jag ta tag i min träning nu :) , Ska sluta drömma om sunny beach och börja träna istället! haha

Förresten så hade dem bytt kort på friskvårdshuset nu, jag som tänkte smita in lite diskret, men nejnej! Då fick jag gå fram till kassan och skämma ut mej med mitt gamla kort ..typ "Hej, jag heter babba o har inte tränat på ett halvår, så jag visste inte att ni bytt kortsystem"
men hon va snäll o fixade ett nytt till mej =) ..Thank god, mitt gamla var dte fulaste jag sett.

image20

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du är så duktig Babby :)

2007-08-31 @ 07:48:45
URL: http://joannis.blogg.se
Postat av: Helle

ja duktig OM det verkligen blir av ;)

2007-08-31 @ 19:19:29
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0