Oförglömligt

Är nu hemma från SunnyBeach, vilket självklart känns förjävligt. Har haft det syndigt kul att jag bara vill tillbaka. Känns sjukt ensamt här hemma, har blivit van vid att vara med mina töser 24/7! gaaah jag får panik.

TA MIG TILLBAKA !!!

här är sunny beachs bästa raggning:
-Det första man säger: "hejsan, vilken linje går ni?",
-sen när man får dissen kommer man tillbaka o säger: "förresten, vilken linje var dte nu ni gick?"
-sen försöker man föra samtalet vidare och säger: "ja, själv går jag NV för jag älskar matte. Fast jag behöver inte plugga, utan jag får liksom mvg ändå. Tycker ni också om matte?"

HAHAH, vi dog av flabb. Sen kom vi på att han nog var i SunnyBeach för att göra en matematisk statestik över hur smarta tjejerna som åker till sunny beach är xD   -det var hans ta-ledigt-anlednig. HAHAHHA!!

...bästa försäljningsreplik: AAALLLLLOOOOOO -OHYEAAAAAAH

...bästa samtalsämne: SCARY MOVIE TRE <3<3

...bästa drink: en fiiiiis rosa sådan! hahahah

...bästa komplimang: "du liknar Avril Lavigne!.. nejnej, Paris Hilton då?"

...värsta hot: att bli våldtagen av katterna -SE UPP! 



det ÄR såhär, det känns o va lycklig <3


Kommentarer
Postat av: Hellepelle

oförglömligt var rätta ordet. jag vill tillbaka nuuu! <3

2007-08-23 @ 19:21:13
Postat av: Jenna

Hej, jag var oxo i sunny beach för ett tagsen!

Saknar det oxo otroligt mycket!

chicken-kebab saknar jag :D

Men vilket hotell hade ni?? =)

2009-07-23 @ 00:32:32
Postat av: Alexander

Tjeena, passa på att kolla runder innan man själv tänkte åka till sommaren. Så kännde jag igen dig när man bläddra igenom googles sök alternativ. Du gick på söderport förra året, då man själv gick i ettan. Tänkte då fråga, hur var olimp, har själv bokat just det hotellet. Hur var allt annat i allmänhet, det har ju fått tumme upp och ner:P så om du hade varit vänlig och skrivit en snabb sammanfattning via mail av din uppfattning av sunny beach hade jag varit tacksam;D

2009-11-13 @ 21:15:14
Postat av: jossan

hahahahahahahha, bästa raggningsrepliken. Kanske borde testa den nu när man är "singel och helnöjd" living the dreeeam!

2010-07-13 @ 23:33:37
URL: http://awholehellofayeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0