11 års vänskap

Igår hade jag en slapp dag i skolan :D -bara två lektioner.
Sen bar dte av till Malmö med Helle , mkt trevligt. Tanken var dock att jag skulle hitta nyårsklänning, samt en puffig klänning till den 21e.. men icke! Iställer kom jag hem med en ny skinnkjol :D -GLAAAAD

Kom hem vid nio, kort därefter kom Emms på besök ^^. Vi gjorde oss i snygga till lite musik & vin -mys. Senare mot kvällen drog vi vidare till en fest där en SALIG blandning människor befann sej :P Trevlig kväll allt som allt <3

Emma & jag - mer än 11års vänskap <3
image101

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Söta ni är :)

2007-12-09 @ 17:25:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0