Don't drink & Drive / Julkänsla?

Idag började jag dagen med en "don't drink & drive" föreläsning, sjukt hemsk & gripande.. Emma fällde allt en tår den lilla snuttisen ^^, men jag klanrdar henne inte! Satt själv och rös från början till slut. Så: DON'T DRINK & DRIVE!!!!

Eftermiddagen tillbringade jag & lillevän med elevrådet. Vi satt i Bodegan och julpysslade till julmusik & julfika ^^ -mööjs! Känns knappt att det är jul snart.. Mindre än två veckor kvar :S -VAR ÄR JULKÄNSLAN?! :O Har inte köpt en enda julklapp :O ..Måste ta tag i all denna julstressen snart.. snart..!

image106

(Snart ska jag & Lillevän bege oss för att storhandla inför den 21e ^^ -weeii längtar!)

Kommentarer
Postat av: Helena

haha jag måste också ta tag i julklapparna snart xD

2007-12-11 @ 16:54:39
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar din blogg ^^, nej va mysigt att julpyssla i skolan.. :) och... jag ärlskar såklart dikten på julkortet på bilden

2007-12-11 @ 21:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0