ECPAT

Idag var det då dags för det efterlängtade NGO-rollspelet :D -SATAAAN vad kul det var! Jag vill göra dte igen och igen och åter igen!! Ska nog anmäla mej friviligt till vårens FN-rollspel för skojs skull (: Såvida det inte krockar med min hälsa & kost-kurs så att säga ;) haha

Vi ärade deligater från ECPAT agerade mkt bra tycker jag :) Jag som Ambassadör var framme vid talarstolen x antal gånger och talade för de ca 2 miljoner barn som blir offer under sexindustrin runt om i världen, varje år ;) haha! sjukt kul. Dagen avslutades med en fika på nya caféet fenix i stan (SJUKT mysigt -nya favvo stället! Nostalgia har fått konkurrens.. :P lite "café-uppdate" haha)

Tim, Joanna & Jag -ECPAT ftw !
image95

Kommentarer
Postat av: Helena

hahah "senaste café-trenderna" på babbas blogg ;)

2007-12-03 @ 18:58:54
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Joanna

OJ VAD JAG SER GLAD UT!!!

2007-12-03 @ 19:31:48
URL: http://joannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0