God Jul

Jag ska aldrig mer säga att julen är överskattad, för fyfan vad jag älskar julen! Hade den bästa julen på länge :) Började julfirandet hos pappa med kalle anka, tomte & maaaassa mat (jag är kär i julmaten!!!) Vid åtta tiden blev jag hämtad för att fortsätta firandet hos mamma! Här kör vi på chilenska traditioner, varav julen inte börjar förrän på kvällen :P -Bra tajmat :D

Fick massa fina presenter<3 (något som jag tror alla som sovit över hos mig blir glada över, är att jag fick en ny väggklocka xD hahah, nu slipper ni somna till "TICK-TACK-TICK-TACK" hahah)

Förövrigt så var de klockrenaste klapparna: en ny platt dataskräm med nytt högtalarset som jag fick av mammsen, o pappa klämde till med ett års kort på bästa gymmet in tha hood -Friskvårdshuset <3 :D:D

..Nu ska jag glo vänner avsnitt (på min nya dataskärm!! HAHA) med köttbullar som snacks :) -God Jul

image120 
God Jul från bror & mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0