Lussevaka

Gårdagen blev en höjdare, hade riktigt kul ! Roligast av allt var att Lillevän slapp jobba och kunde därför joina vår kväll :D 

Emma, Sophie & Jag började med lite styling & vin hos mej <3 myys. Sen bar det av till Adi, MEN vi råkade glömma hans klockrena present här hemma xD korkat. Mest korkad var jag, som snubblade i trappan och råkade ta isönder min vinflaska.. GAHH vad störigt!! :@ ...Men Adi bjöd, så då var det problemet ur världen :D

Sjukt kul hos Adi. Massa dansglada muppar som inte ville lämna stället som en våldtäcktsman ;D haha! Senare bar det av till Söder där vi tog det lite chill hos Ville, trevligt trevligt.

Sen kom jag & Sophie hem till mej. Käkade nattamat & gympade lite, sen blev det sömn ftw!

image110


Kommentarer
Postat av: K . Kittelsen

har du lackleggnings på dej? snyggt iaf :)

2007-12-13 @ 11:36:44
URL: http://guldbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0