mittbena

image112Nu är jag så fruktansvärt trött på mitt halvlånga hår!!
Det är slitet, fult, kort och eländigt. -Tradig frisyr!!


Hatar mellanlångt hår.
Önskar jag kunde ha mitt gamla långa oslitna
hår jag hade som liten <3<3


Aja, gnäll gnäll ^^,
men idag är jag som mest trött på det :P
Så trött att jag var tvungen att ha mittbena,
bara för att få NÅGON förändring xD



Men men, nu är det helg :) Dock ska jag jobba :/
...Både ikväll & imorrn, stackars mej. MEN på
söndag är det dags för julfest med jobbet, ska
bli riiiktigt kul :D:D

Kommentarer
Postat av: Helena

jodå, vi kan nog julshoppa imorgon :) call me!

2007-12-14 @ 19:02:20
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0