Musikalisk lördag

Idag fick jag mig allt lite julkänsla :) Vi var nästan alla tjejrna samlade hos Jossan för att kolla på Sunes jul. Håkan är bara FÖR gullig ^^ en riktig liten knubbis :D
Dessutom lottade vi ut "secret santa", ska bli kul att köpa och få hemliga paket den 22e ^^ -Vänner inspirerat :D

Förövrigt har vi haft en mycket musikalisk kväll. Jag, Sophie, Emma & Jossan startade ett eget band xD hahahahah, jag utförde en form av marackas, och emma klingade med en penna på ett glas (tills det sen gick sönder.. HAHA)

image103

Kommentarer
Postat av: Helena

HAHAH tänkte att det nog va du, men tänkte att jag får se till att ge creds till anonym, inte ta ngt för givet ;D HAHA men good work dude!

2007-12-09 @ 02:44:43
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Helena

haha ja, men jag menade allting - kläder, smink o sånt också ;) och om du tittar lite längre ner så ser du en annan bild på Mischa när hon går på gatan :) det var efter den bilden+photoshootet som jag bestämde mig ;D

2007-12-10 @ 16:49:48
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0