Personalfest

Helgen har varit jobbig. Extremt jobbigt på jobbet i lördags, sov till ett dagen efter (!)

Men söndagen bjöd på festligheter. Personalfest stod på schemat, jippiie :D ! 5 restauranger samlades för att åka gemensam buss till handelsbaren (kändes nästan som klassresa xD haha), väl framme bjöds det på en minst sagt speciell julbuffé :P Baren bjöd på massa sunny beach favoriter, typ White russian :D <3

Fin kväll. Allt var dock inte lika fint imorse när jag mot min vilja orkade mig till skolan... nu är jag död :)

image113

Kommentarer
Postat av: Helena

jag fixar begravningen!
jag har sjukt mkt abstinens -jag behöver white russian NU xD

2007-12-17 @ 18:22:07
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0