Shopping

Idag har jag haft julafton med mej själv! haha, nästan iaf :P Var i Malmöstad med Alec, det blev minst sagt storshopping! Jag kom hem med två nya jackor (varav en i päls o en ny i skinn :D:D) sen blev dte lite annat vardagligt, såsom oversize t-shirt, örhängen o massa mer -WEII vilken glädje <3

Mitt konto mår nog inte så bra nu dock, men det lämnar vi åt sidan. För snart ska jag slänga mej i sängen och fortsätta mitt vänner-maraton jag just påbörjat ;) ..Ska först tömma kylskåpet :D

Här är då några av alla fynd :)
image122

Kommentarer
Postat av: alec

jag vågar inte kolla på mitt kontoutdrag hahahah, vågar du?

2007-12-27 @ 20:09:18
Postat av: Babba

hahaha nej lätt inte! fick t.o.m ett sms av mimmi som såg mej när hon åkte förbi i en bil "jävlar vad du har handlat!!" -död. o mamma tycker jag borde börja spara pengar till min teneriffa-resa xD

2007-12-27 @ 20:15:36
Postat av: sofia

va fina grejer!:)
svar: ja det var hon det :D

2007-12-27 @ 22:51:55
URL: http://sofiiaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0