Wihiioo

Hämtade ut min klänning idag, den blev jättefin :D - hyfsat stolt över mitt "designer-hue" xD HAHA

Nej nu måste jag kila, för nu kommer lillevän o hämtar mig! Vi ska bege oss till lokalen för att fixa o dona lite, sen blir det feeest & frimus :D

Förövrigt har jag haft en fin dag. Startade med julshow i skolan, sen gick jag på stan med Tim, eftersom han behövde barnvakt i väntan på Alltr3 xD.. Men det kom ingen Alltr3, istället kom det en lillevän som tog över :)
Sen blev det lunch o julshopping med Sanna -ALLA JULKLAPPARNA KLARA!!! lättnad.


Kommentarer
Postat av: Helena

åh jag vill se klänningen nuuu! :D
ha det så kul ikväll gums :)

2007-12-20 @ 20:01:00
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0