Catfight

OMG vad top model var bra idag! Sicka intriger :P -Äntligen lite drama!

För övrigt så pågår FN-rollspelet för fullt på min skola, massor med kostymknuttar överallt! JAG VILL OCKSÅ VA MED!!!!! (Babba goes 5-år "jag vill oxo!!" haha). Men jag läser hellre häsla & kost ;). Ska ju trots allt va me di FN-rollspelet nästa år =) .. Tills dess får jag nöja mej med NGO-rollspelet :P, lite b men man följer iaf samma dresskode som under FN-rollspslet :D! Pennkjol, skjorta o rött läppstift ftw ;D

För övrigt så har vår lärare så fina tankar om mej o Joanna:
"ja, här kan det bli lite problem. Ni kommer säkerkligen hamna i catfight, eftersom ni båda är två unga och starka kvinnor som vill få sin åsikt hörd. Därför måste Tim gå emellan och vara lite moderatisk emellanåt. Har jag inte rätt om er catfight?" -HAHAHAHAHHA!!!

image67

HAHAHAH, här har vi en exeplarisk bild på det! xD



Kommentarer
Postat av: joannis

HAHAHAAHAHAHAH, klockrent. riiao, det kanske blir lika dramatiskt som i topmodel :D

2007-11-08 @ 09:07:21
URL: http://joannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0