Harry Potter ...

Idag skrev jag det svåraste matteprovet någonsin, det var mindre skoj. Men annars har jag haft en fin skoldag, som alltid =), dock måste jag ge lillevän lite konstruktiv kritik då hon spenderade all möjlig tid med sin nya harry potter bok :@ -jag har alrig hatat Harry Potter mer än nu, överskattat som fan!

Imorgon är det helg vilket är jävligt jää! Direkt efter skolan bär det av till Mamlö med Sanna :) Sen får vi se hur kvällen blir! Aja, nu ska jag plugga geografi, eftersom skolan är ett övertidsarbete som aldrig tycks ta slut. /B

image84
Imorgon ska jag leta rätt på dessa sötsakerna i Malmö, till min lillasyster<3 Jag är snäll ;)

Kommentarer
Postat av: Joanna

jag vill oxå ha en mini att klä ;)

2007-11-22 @ 17:15:06
URL: http://joannis.blogg.se
Postat av: babylon

den klänningen är så sööt så det är helt sjukt!!
waaah harry potter är bääst :D

2007-11-22 @ 23:01:40
URL: http://kalaspuffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0