Onsdag

Jag är kär i mitt lov, har haft så jäävla kul... men allting har sitt slut, nu är det dags för mig att tjäna in alla pengar jag gjort av med, så jag ska jobba ikväll, samt fredag & lördag =(   -tycka synd om mej vaaa??!!

Men för övrigt vill jag säga att jag hade en sjukt lyckad onsdag igår! Den började lite segt med en baksmälla, men sen på kvällen bar dte av till singing catwalk på Capelli -SJUKT god mat och mysig show <3 Joanna o Natalie var jätte duktiga ^^

Efter det drog jag, Helle o Emma vidare till Egna hem för att dricka lite vin hos Nils. Där blev vi kvar en bit in på kvällen och allting var tummen upp!


Kommentarer
Postat av: Helena

najs najs najs :)
dock håller jag med, det ÄR synd om dig som ska jobba nu :(

2007-11-01 @ 14:06:12
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0