Rött läppstift

Tillbringade hela eftermiddagen hos frisören med mamsen och Danni :) -Mys. Blev måttligt nöjd (med tanke på att jag aldirg blir nöjd när jag går driekt från frissan så :P).. haha blev iaf inga tårar denna gång:P Dock kankse det är aningen för mörkt, men eftersom det bara är en toning så ljusnar dte så snart! Lade även i en effekt där bak ;P, dock ingen så värst synlig men alltid nått :D haha!

Kom för övrigt på att dte är ganska jää med mörkt hår nu inför NGO-forumet (på måndag !!! -hjälp), för då ska jag o Joannis ha rött läppstift (+pennkjol, skjorta, lackpumps & uppsatt hår) -efetrsom jag klär bättre i rött läppstift som mörkhårig ^^


man får lite sakna-svart-hår-feeling när man tänke rpå rött läppstift... men men :P
image89

Kommentarer
Postat av: Therese

du är den jag vet som passar bäst i rött läppstift :)

2007-11-29 @ 16:24:05
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: Joanna

vi kommer va bäst och heeeelt klart snyggaaaaast :)

2007-11-29 @ 21:42:12
URL: http://joannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0