Sova eller träna?

Jag har hamnat i en ond cirkel, fylld med dåliga vanor. Träning och skola har hamnat extremt mycket i andra hand, då datan (!) blivit ett absolut primärt behov för  mig. "Hej, jag heter Barbara och jag är datoman." Patetiskt ju! Sitter här hela dagarna och nätterna, fylld av ångest då jag inte gjort mina måsten... -VARFÖR?! xD

aja, imorrn bitti är det tänkt att jag ska träna innan skolan (dvs HALV ÅTTA på morgonen!!! -Insane).. Ja, nu återstår bara att se om jag lyckas. Det innebär att jag ska infinna mej på gymmet om 6,5 timmar. Det innebär inte ens 6 timmars sömn... zzzZZzzz

Dessa örngotten hade kankse lockat till sömn? (Från Asos.com -såklart :P)
image82

Kommentarer
Postat av: Helena

jag slår vad om att du inte tränade idag heller ;D

2007-11-21 @ 13:20:38
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Joanna

vilket inte lyckades, men du är söt ändå :)

2007-11-21 @ 15:31:53
URL: http://joannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0