Minnen & ny doft

ojojoj vad min blogg har stannat i tiden :P haha! Det beror på att jag hamnat i en sån period då jag måste ha människor omkring mig hela tiden, annars blir jag helt deppig :P haha, tur jag har Helle o Emma så nära här på söder :)

För övrigt så har jag haft världens roligaste helg! Hela fredagen gick åt genrep inför modevisningarna på lördagen. Hade verkligen jättekul. Det var ett sådant härligt gäng, saknar det redan :D ! Bilder finns på bilddagboken :)
På tal om modevisningen, så fick jag Intimitly Beckham perfym + body lotion som pressent -Så snart genomgår jag ett doft ombyte ;) haha! Absolut hot news: BABBA BYTER DOFT :O

Juste! Sen måste jag bara nämna min, emmas o helles mysiga kväll igår :) Vi satt hos Emma och kollade igenom barndomsbilder, samt läste gamla brev som jag skrivit till emma i ung ålder. Trots att vi gick i samma klass och sågs varje dag, så skulle vi va brevvänner!! Och till råga på allt så skrev vi brev till varrann VARJE dag xD hahaha, vissa brev trevligare än andra :P "Vilken är din kärlekslista? Min är: 1... 2... " hahah, så oskyldigt ^^, Men sen hittade vi också ett sorgligt brev "jag känner mej så ensam ibland.." -DÄR började jag o emma lipa :P

 image54  image53


Kommentarer
Postat av: Helena

*skriver upp att babba har bytt doft*

2007-10-17 @ 14:19:34
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Emmalisa Norrhamn

den där parfymen använder jag också:)

2007-11-02 @ 11:05:56
URL: http://www.emmalisanorrhamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0