stress framkallande?

Ojojoj.. jag har typ blivit av med mitt internet beroende? Mja, faktum är att jag har haft så fullt upp att jag bara velat gå och lägga mej i ide ett tag.. -jobb jobb jobb och skola skola med massor av prov och läxor, buhuu :'(

Aja, idag var det tänkt att jag skulle skriva svenska-grejs (deadline vid midnatt... tick tack.. dags att börja snart ja) Men jag jobbar bäst uder press ;), varav jag alltid stressar häcken av mej i sista minuten.

MEEEN nog pratat om tråkigheter. För nu börjar vi snart närma oss helgen och det innebär en mycket glad Babba :), För denna helgen är jag helt ledig från jobb ;)
Fredag: 18års fest med utklädning hos Helle :D :D
Lördag: Lotus med tillhörande förfest hos Kajsa :D :D
(Fett minus för högskoleprovet lördag morgon.. snacka om självmord. Sätta sig och skriva ett 8 timmars prov med baksmälla, sen hem och fixa sej och sen festa igen - Hard work work!)
Söndag: Ligga hemma och dega i x antal timmar, sen glo film med Fiiiiiiiis :D

-Jävlar vilken planering ;) , haha min psykologilärare sa att planeringar var bra för att förhindra stress, jag tycker dock bara jag blir ännu mer stressad av mina planeirngar xD.. Jag planerar in varenda liten sekund, sen blir det stressigt att fullfölja sin planering xD STRESS ÄR BAJS.

Detta långa inlägg kräver en bild, så här har ni mig med min hund 8-)

image58

Kommentarer
Postat av: Helena

ooh jag längtar till helgen :D (minus högskoleprovet -döö)

2007-10-24 @ 21:06:04
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0