Veckan

Sjukt längesne jag skrev sist :P haha, saken är den att jag skaffat meje tt liv ;) hahaha nej, dock har jag haft fullt upp med jobb o skola o sånt tradigt =(... Men nu är allt pluggande överstökat (!) för denna veckan iaf :P... Så just nu känns allt tipp topp!
-I måndags hade vi deadline på en samhällsuppg, jag tänkte vara lite modern o skicka den via internet... -det slutade med att jag råkade skicka mitt arbete till hela klassen!!!! haahah
-Sen sprang vi coopers test med, vilket gick jättebra -Sprang på mvg :O , blev sjuuukt chockad! Skönt o ha dte överstökat för denhär terminen nu ;)
-Igår va allt slappt! Dagen bestod av kanelbullar  o spanska prov -skön dag.
-Idag hade vi dte första porvet i matte C -SKÖNT att ha det överstökat!!!
-imorgon är det fotografering och mega sovmorgon :) Vår klasstext har varit omdiskuterad :P allt från "kärlek kan köpas för pengar" till "Franska kan köpas för kakor" så blev den slutgiltiga texten "om NI får g, ska FAAN vi ha mvg!" (Vilket lätt va ettans klockrenaste citat från Sophie om vårt ESV arbete ;) haha!)

Mina o Angelicas snyggingar  ;D                        Mimmis, Mies & Elins fulingar ;) haha
image50


Kommentarer
Postat av: Elin

fulingar? hur vågar du skriva så!? ;) ok... dem va grymt fula, vissa!! hahaha :) men dem va stora och mumsiga!! hihi.

2007-10-10 @ 18:07:11
URL: http://ejlinen.blog.se
Postat av: Helena

snygga bullar xD

2007-10-10 @ 18:48:44
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0