Coopers

Idag var det kort dag i skolan, dock inte slapp. Packat med lektioner, inte en enda rast! + coopers test.
-How I love to be around! haha, nej men palla springa sådär utan förvarning : /.. Måste öva upp min kondis nu, vistelsen i sunny beach har satt sina spår :O ... MÅSTE få mvg på coopers annars blir det depp. Om jag springer i dagens takt får jag preeeecis mvg, och jag dog. SÅ SKA DET JU INTE VA!
Kom på att jag inte konditionstränat på 76396 år, har bara styrketärnat nuförtiden :S - BIFFEN ni vet ;) hahah

för övrigt så hörde jag årets roligaste historia idag! Det är JOSSANS hus som goes bed & breakfast, INTE Anges :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är grymm ju. fast .. Du ska ju inte dö!!! Ja ellerhur, vi förintar!!!!!!

2007-09-17 @ 17:20:37
URL: http://ejlinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0