Idauug

Snart ska jag bege mej ut på min gård för att träffa Emma, sen ska vi ha följe till den bästa kursen någonsinn: Häsla & Kost :D -Idag ska vi firra fram frukostbuffé ;) Så man behöve rinte käka nån frulle :D... Men jag va så hungrig så jag fick trycka i mig två mackor o en morrot, men men, sen blir det frukost igen =)

Hahha, för övrigt så är mimmi sööd, sms:ar mej nu på morgonen och är helt panikslagen: Babba, du MÅSTE va med mej på matkunskapen idag, annars dör jag!
haha, så idag ska jag ta väl hand om Mimmsan =) jappjapp! Sen ikväll ska jag o emma baka franskchokladkaka inför morgonsdagens helkväll ;P haha

nae, nu ska jag föna/platta håret o sen hitta kläder, sminka mej och hela den visan :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0