Potatis-tema!

Idag började jag lagom tidigt: kl 10 -helt perfekt! , men inte lyckades jag komma i tid för det.. Dock var det inte mitt fel denna gång, för idag var det faktiskt Emma som var sen :) 
Hahha, och rolig som hon är så tänkte hon skjutsa på cykeln (både mej och sophie!! hahah) , det gick naturligtvis åt pipan, så vi fick så snällt kliva av cykeln och promenera. Därför blev vi lite sena till matkunskapen :P 

På matkunskapen hade vi potatis-tema xD, vi lagade lite olika potatisrätter men roligast av allt var ändå "potatisprovningen" xD ..där skulle man anteckna följande:
Utseende? doft? smak? poäng 1-5? hahahahha, lantis-varning !

image40




Kommentarer
Postat av: Elin

Dendär bilden ser halft skrämmande ut Babba! Och då menar jag inte er potatisrätt ;) För er var faktiskt godast, om man inte räknar med min och mie's potatiskaka ;) Puss!

2007-09-25 @ 17:26:03
URL: http://ejlinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0