Heldag i Malmö!

Godkväll gott folk!
Måste säga att jag haft en super härlig dag idag, humöret har dessutom varit på topp och gårdagens hemska utvecklingssamtal har varit glömt och begravt heeela dagen! :)

Började dagen med en ansiktsmask + långt bad, och vid ett-tiden begav jag mig till tåget.

Väl framme på agenturen träffade jag efter en stunds väntan agenten från Milano och Torgnhy från Sweden Models. Vi kollade igenom mitt portfolio och tog några bilder, annars pratade vi mest om desperate houswives och matlagning -härliga samtalsämnen!

Efter mötet med dem blev jag och två andra iväg skickade till affären ABCD för att en snubbe skulle kolla på våra anklar xD. Tydligen behövde dem en modell med smala ben, för en reklam av en sko som tydligen ska vara det fulaste dem någonsin sett, haha! Men stylisten ska nämligen vara väldigt begåvad, så helheten blir nog fin :) ..förmodligen får jag vara medverka i detta, hoppas! :D -vem tackar nej till att ha på sej världens fulaste skor, som tydligen ska få benen att se ut som stockar? Inte jag iaf! :D

Efter alla dessa bravader begav jag & Anne (som också var med i Nova Lund tävlingen) oss iväg på en liten shoppingrunda, inhandlade lite nya underkläder :D. Senare blev det kvällsmat @ greekway (nya favorit matstället i malmö!!) med Ludde, för att sedan avsluta kvällen med en massa godis & prat -Trevligt :)!

Förutom att alla tågen vart försenade hela dagen, så är jag helnöjd! :D
So long<3

Kommentarer
Postat av: alec

En orange sommarklänning och pumps :D Blev det nårra säääxiga underwears ? ;)

2008-04-11 @ 08:24:39
Postat av: bloggenkät

Hej!
Gå in och svara på enkäten, tack =)

http://bloggenkat.blogg.se/

2008-04-11 @ 10:34:04
Postat av: Therese

haha ellerhur. helt sjukt. jag fattar inte att det är möjligt :S

härligt att du fick en bättre dag än den i onsdags:)

trevlig helg babs :)

2008-04-11 @ 15:28:17
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0