Ledighet med aktiviteter

Goddag!
Idag var jag nästan helt ledig från skolan, bortsett från spanskalektionen vilken jag faktiskt unnade mig ledigt från :P -skööönt!

Det blev minst sagt en aktiv dag! Först träning med Emms redan 9.30 (!), sedan vidare ner till bassängerna för lite simning med Sophie :). Det stora hela avslutades med lunch på Zeke's & lite nyttig shopping (Rött te, naturgodis & bananer, haha).

Nu hade jag tänkt studera huvudet av mig ihop med mitt te och gottis ^^  -So long! <3
image282

Förövrigt måste jag erkänna att det är väldans roligt att blogga om mat :D
(därav den nya kategorin "matblogg")

Kommentarer
Postat av: Helena

haha du o din kärlek till mat xD
och kan ni sluta fresta mig nu tack?

2008-04-08 @ 16:10:08
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: alec

aah de va länge sen tränarN och ätarN ^^ :D måste ses snart!!

2008-04-08 @ 17:47:46
Postat av: Therese

javisst är dem :)

ååh vad gott med naturgodis & bananer, är rött te gott? :) får nog smaka det någon dag...

2008-04-08 @ 19:56:30
URL: http://tessother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0