Sjukis-livet från den glada sidan

Goddag!
Gårdagen blev något utav en sjukis-dag, dvs: massa mums + film!
x antal skålar med marrängswizz, taco-baguette + save the last dance förgyllde min dag, yäy! Och just när jag börjat gilla sjukis-livet, känner jag idag hur jag redan börjar bli bättre, haha!

image287

Förövrigt kom lillevän hem till mig tidigt imorse, det blev en lång frukost med massor av prat + matte :D, vi är så duktiga! Sedan gick vi bort till idrotten, vilken var den enda lektionen för dagen :D. Efter det gick jag & Steff på staden och jag shoppade (!).. syndigt!

Kommentarer
Postat av: Helena

taco-baguette? :O låter syndigt gott!

2008-04-14 @ 16:17:50
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Anonym

jag säger som helena, taco-baguette? :P :)

2008-04-14 @ 21:10:18
Postat av: mie

tack babba, nu blev jag sjukligt sugen på marängswizz!! ;)

2008-04-15 @ 13:44:55
Postat av: alexandra

åh, det där ser sjukt gott ut :D

2008-04-16 @ 18:16:35
URL: http://mhmmm.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0