Två veckor är.. länge?

image288Här kommer lite bilder på det jag shoppade ^^.

Idag fick JOICO's schampoo & "smooth & blam"-produkt hänga med mej hem. Hoppas de är lika bra som resten av deras produkter (silkedropparna & hårinpackningen är ju 2 die 4!).

Nu ska jag försöka hålla mig borta från kostnader tills nästa lön, som inte kommer förrän om TVÅ veckor (!). Som sophie så fint uttryckte det idag:

Sophie: Lönen kommer ju om 2 veckor..
Jag: ja, skönt det!
Sophie: SKÖNT?! Jag kommer fan hinna gå in i ekonomisk kris flera gånger innan dess!!!

..Då slog det mig: två veckor är en lång tid. Det är lika långt kvar som det har gått sedan den senaste lönen. Ekonomisk kris väntas här med!

Radell: Vad gör du av alla dina jobb-pengar egentligen? -det är frågan.

Kommentarer
Postat av: alec

Vilken fin sjal =) vad är den köpt? :D

2008-04-14 @ 18:18:05
Postat av: Helena

haha uuuusch två veckor är ju aslänge :O :(

2008-04-14 @ 18:35:07
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Yer Captain

Man kan inte veta vad det står i en blogg på förhand. Det är en risk jag tar varje gång jag tar och läser någons blogg. En dagbok skriver man för sig själv, en blogg skriver man för att dela något intressant emd andra. Visst är det så det funkar? :)

2008-04-15 @ 02:14:22
URL: http://nekromongo.blogg.se/
Postat av: ...

fin sjal! varifrån är den? :)

2008-04-15 @ 18:47:24
Postat av: Babba

Tack! sjalen är från h&m =)

2008-04-15 @ 18:49:06
URL: http://babybabbs.blogg.se
Postat av: Anonym

h&m, ok :):)

När köpte du sjalen? :D

2008-04-17 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0