sjukhetens förhinder

God dag.

Sjukheten från sunny beach verkar vilja hålla i sig ett bra tag till -dör.

Torsdag: Släpade mej iväg till react-fotograferingen, det var najs (trots host & snor).

Fredag: Två månader med John<3. Vi åt god mat & såg på film, sen dog jag av feber.

Lördag: Skulle egentligen test-jobbat på Pär Schmidt's optik, men istället låg jag nergrävd i feber hela dagen. Fick som tur var besök av John, vi såg på massa filmer! Bland andra FUCKING ÅMÅL :D yiiha!

Söndag: Skulle egentligen befunnit mig i malmö för genrep inför Stajl by malmö modevisningen som är nästa söndag (be there!), men sjukheten svek mig..

Förövrigt älskar jag Ida Sjöstedts kollektion hos Monki -Spetsigt!

BTW! 
Imorgon får jag alla bilderna från Sunny Beach, då jävlari ska ni få stå ut med bilder :D

Kommentarer
Postat av: Helle

spets, fyfan vad snyggt det är!

2008-08-24 @ 23:04:31
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0