Fredag

God eftermiddag!

Igår agerade jag Housewife och bakade chokladmuffins & paj, mums mums. Sen gick jag hem till J för lite film och fika, myspys-kväll.



Idag har jag suttit och lyssnat på när Sophie lär Jackie spela gitarr, väldigt kul faktiskt :P. Han spelade allt från Lille katt till Lilla snigel ;).



Annars är dagen mest till en börda:

- Bara vg på Hi C uppsatsen (kill me)
- Feber + halsont
- Julklapparna går åt helvete
- Mitt konto saknar pengar.

Men ikväll blir det middag med Simon, Sophie & John. Därefter förfest hos Adi och sen utgång till Class! Dock är jag sjuk, så detta lockar inte så värst just nu...

Nu ska jag ta mitt pick & pack o dra till J<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0