Att gå in i väggen!

image183Jag har varit så sjukt flitig dessa tre dagar, har inte ens anslutit min dator till internet (!) -Allt för att hinna med allt mög i skolan... Varje dag har jag makat mej till skolan en timme innan vi börjar för att plugga. Dessutom har jag utnyttjat vartenda rast åt pluggning med, jag är helt chockad över min ambition!

I måndags var jag , Emma och Sophie på tea pot och fikade, samt pluggade inför matte c provet som var idag -Inte det lättaste jag gjort om man säger så.. derivera derivera och åter igen derivera -Kommer drömma mardrömmar om alla dessa funktioners derivator och tangenter !

Men den största bördan just nu är min samhällsvetenskapliga undersökning på typ.. högskolenivå(!?) paniiiik.. Sicket trevligt litet inlägg detta blev -BARA om skolbördor, haha! Men tragiskt nog har jag inte gjort nått annat xD

Hejdå, nu ska jag gå in i väggen!


Kommentarer
Postat av: Helena

det känns som att jag inte känner dig längre xD

2008-02-06 @ 18:34:06
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0