Då var det dags igen -Hej!

Helgen har bjudit på en jävla massa jobb, vilket jag var ganska sur över.. Tills söndag morgon, för då var jag färdig-jobbad för hela veckan, plus att solen sken (YES, nu kan jag ha min "nya" skinnjacka utan att frysa :D)

i lördags var jag förövrigt hos pappa och visade lite bilder och åt pizza -smarrigt. Dessutom berättade han om när han gick på SFI (Svenska för invandrare), då när han precis kommit till Sverige, haha shit vad jag garvade! Han berättade då att där va en helt IQ-befriad kines som verkligen inte kunde fatta vad ägg var. Läraren försökte allt vad hon kunde förklara vad ett förbaskad ägg var, men den stackars kinesen kunde inte begripa det. Pappa fick tillslut panik, och ställde sej därför upp på stolen (!) och började härma en höna (han tjoade och flaxade med armarna) och så låtsades han få ut ett ägg och skrek "DET! DEEEET ÄR ETT ÄGG!" hahhahaa, först DÅ förstod kinesen vad ett ägg var xD

Söndag- Igår var jag & Sophie hos Jimmy och lagade mat, han lever  ju fan bara på pizza nu sedan dess att han flyttade hemifrån xD ..Men så kom vi och bjöd på tacogratäng & kladdkaka :D

image187
jag, min lillasyster i sin kalas-outfit ^^ och den hjärtformade tacogratängen :D

Kommentarer
Postat av: Jackie

Du vadå trög Kines XD, hoppas du inte får några idéer om att jämföra han med någon.

2008-02-11 @ 15:36:36
Postat av: Solin

hahaha aha okej :D, kul att veta

2008-02-11 @ 21:33:31
URL: http://solins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0