fettohelgen <3

Fettohelg # 1 för min del :D haha! Igår blev det kebab, godis, film o trevligt sällskap hos Alec -mys. Filmen var skabbig, men bra :P (vad Helle än säger!! haha) Resten av kvällen bjöd på massor med ultimatum, bland andra:

"Vad hade du helst gjort: rakat av håret eller dragit bort båda framtänderna?" -Som att välja mellan skit & bajs! hahah, fast jag hade fanimej rakat av håret... tänk vad skönt ändå :D

..nej nu ska jag återgå till min samhällsvetenskapliga undersökning om det är farligt för tidigare anorektiker att läsa respektive tidningar: Aftonbladet, Vecko Revyn & Svenska Dagbladet (snart kommer mammsen med pizza med, mums på det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0