Flyttad resa + hårproblem + tacos = min fredag

Idag serverades det tacos i matsalen :D:D -det gjorde min dag! (även fast alla klagade på att köttfärsen innehöll majs o ris :P haha).

Förövrigt så har vår sunny beach resa blivit flyttad... Vi skulle rest den 9/8 -för att INTE missa skolan denna gången, eftersom det var måttligt jobbigt att kasta sej in i skolbördorna en vecka efter alla andra förra året. Men så blev inte fallet. Ving meddelade igår att dte tydligen inte går att resa den 9e, varav dem flyttat vår resa till den 12/8! Helt sjukt :S ..Så nu kommer vi missa två skoldagar, fast dte gör mig inget :) Skönt att få liiite mer sommarlov, plus att vi förhoppningsvis slipper massa kristianstadbor :D ..Jag åker ju trots allt inte till Bulgarien för att träffa på massa mnniksor man redan känner :P

Nu ska jag leka forskare ett tag, sen blir dte till att sova, för att sedan avsluta kvällen med jobb :(. Något annat som inte heller är så kul är mitt hår. Jag behöver till frisören, men det är knappt lönt nu innan Teneriffa.. så det får vänta och jag får lida mig igenom det -Blööh
image186


Kommentarer
Postat av: joanna

södebabby!

2008-02-08 @ 22:19:21
URL: http://joannis.blogg.se
Postat av: Helle

jag vill också till frissan! jobbigt det här med teneriffa, haha xD

2008-02-09 @ 15:50:21
Postat av: Elin

du är alltid söt du babba=)

2008-02-24 @ 16:06:30
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: stockholmare

kom in på din blogg och ser att ni med ska till sunny, kul. Åker ni den 12:e, trodde att ni började skolan den 14:e som vi, och då missar ni mer än två skoldagar ju?

2008-02-25 @ 20:58:32
Postat av: Babba

Nej, vi börjar tydligen skolan jätte sent i år, runt den 19:e, något sånt =) ..så vi missar inte så mkt skola trots allt :D! När åker du/ni?

2008-02-26 @ 08:54:31
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0