Pics från helgen + besvikelse

Idag har jag bara packat o packat! Det må vara dte jobbigast som finns.. att bara utesluta massa kläder är ju sjukt jobbigt.. jag önskar man kunde trolla med sej hela garderoben till varje resa, tänk vad naajs!! Hur som helst så är jag packad o klar för ävetyr i Teneriffa :D ska snart ha spa med Helle med ^^ <3

förövrigt hade jag en fin kväll igår =) Först kalas + mat + kareoke(!) hos Alec, sedan vidare på fest hos Jimmy, för att seda dra vidare till lotus (vilket var en besvikelse). "17+" hette det ja, men det va som lillis på lotus. Aldrig mera 17+ i strindbergs stil.

image191

Nae, nu ska jag försöka få bort min resefeber med gottis & spa ^^ ... ses! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Kunde inte hålla med mer om Lotus, usch. Aldrig att han får vår hjälp igen!

2008-02-17 @ 10:49:29
Postat av: Joannis

gilla Helles gapskratt till höger :D haha! Ha det bra på lovet

2008-02-17 @ 20:45:40
Postat av: calle

men elin, du kommer nog inte få hjälpa till mer. Om du har några synpunkter så kan du säga dom till mig ist, och föresten så var det 17+, det var de som fyllt 17, och äldre, sen kanske det kom in några som inte hade fyllt 17. Och var inte rädda, kommer inte fråga om er hjälp igen.

2008-02-25 @ 19:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0