Sun maid <3

Idag hade jag sovmorgon till 12.30 -yes på det. Jag hade planerat in träning vid 9-tiden, men upptäckte till min besvikelse att jag blivit förkyld över natten :( -NO på det!

Aja, det blev slappe-morgon (vilket jag inte har tid med, borde pluggat!!!), sen blev det lunch med Helle<3 Teneriffa blev det heta samtalsämnet :D ...snaart bär det av!

Förövrigt har mamma köpt russin till mig, i såna små tablett-ask-format ni vet? weii vad söta dem är ^^ 

image189

...Nu ska jag fortsätta med min jämförelse av i(talien)-land respektive u(ganda)-land

Kommentarer
Postat av: sofia

ja dom där russinen drogar jag på nu när jag är sjuk ;D bara fyra dagar kvar

2008-02-13 @ 11:38:59
URL: http://sofiiaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0