Äckel-dag

Usch vilken äcklig dag jag haft. Vaknade 14.00 (eftersom jag inte kom i säng förrän 5 igår.. gissa varför? -JO, för att jag satt uppe hela natten och försökte få tillbaka min bdb, dock helt utan framgång :(.. hata). Dessutom vaknade jag på jätte dåligt humör!
1. palla vakna kl 14.00 -hela dagen förstörd.
2. jag saknar min bilddagbok -fortfarande hackad.
3. jag skulle jobba om bara några timmar -trött på att jobba

...Men så gav jag mej ut på äventyr med vovven :). Det blev en runda imon maxi för att köpa CHOKLADMOUSSE <3. Så sen lade jag mej nyduschad med min chokladmousse och kollade på vänner :) -Lätt dagens höjdpunkt! :D

Chokladmousse + glass + hallon = min passion!
image141

Kommentarer
Postat av: Helena

usch ja, låter jobbigt du :/ men gott med chokladmousse, o vänner dessutom! :D

2008-01-13 @ 02:06:26
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: sofia

Frestas inte ;)

2008-01-13 @ 19:33:17
URL: http://sofiiaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0