Åt helvete med dej din jävla hacker

jag får PANIK, nån jävla idiot har hackat min msn/hotmail OCH bilddagbok!!!!!!  FAAAN vad jag hatar internet egentligen :@

Just nu känner jag bara fet hopplöshet. Om nu denna person som hackat min hotmail inte ger tillbaka den så vet jag inte vad ajg gör.. jag har alla mina kontakter där.. och bilderna från fotograferingen i malmö skulle skickas till min hotmail -såklart! snälla snälla snälla, man kan väl ändå inte vara så genomrutten att man tänker behålla den? jag döööör ....böööl :'(

men jag tänker fan inte ge mej. ska få tillbaka den, hur vet jag inte än.. men jag ska. jag gör vadfan som helst. Nog med att nån idiot hackade min förra hotmail, nu får det fan va nog!

Kommentarer
Postat av: Helena

nutte :(

2008-01-12 @ 02:55:49
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0