Babba tar tag i sitt liv (!)

Go'kväll! Känns lite som att jag börjat ta tag i mitt liv. Var nämligen och tärnade idag, längesen jag tränade på riktigt, så det känns skönt.

Förövrigt har jag inga försenade inlämningar i skolan som ligger och drar, utan allt är som det ska :) Imorgon ska jag dessutom jobba, ytterligare en vettig aktivitet! haha

Nu ska jag äta korvstroganof & morötter (-underskattat!!), samt kolla på OC :)

..Sen hade jag tänkt lägga mej i tid (om det är möjligt?), för imorgon ska jag till skolan en timme innan vi börjar ;D haha, jag & Sophie ska sätta oss i Bo'degan med varsinn kaffe och plugga franska :D -10poäng till oss.

image167

Kommentarer
Postat av: Helle

haha jag har alltid trott att det hette bodegEn, tills typ förra veckan ^^

2008-01-24 @ 16:31:58
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0