Fashion against aids

image180Jag har just annulerat min beställning från h&m :P ..haha, detta eftersom jag fick reda på att fashion against aids även fanns i butiken här i stan :D , så jag gick inom där innan jobbet - Nu är linnena inhandlade och jag är glad!

Jag är löjligt nöjd med mina kap!
- de kostade bara 129kr/st
- 25% av priset går till att förhindra spridningen avaids/hiv
- de är gjorda på organiskt bomull
- man fick ett helt paket med kondomer på köpet
- plus att man fick en tjusig kasse ^^

Kan inte annat än upphöja h&m's finfina kampanj!

<--- Här provar jag ett av linnena =)

Kommentarer
Postat av: Helle

haha lätt att man ska köpa ngt ur den kollektionen :D

2008-02-01 @ 11:06:43
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: Therese

vi ska vara tyskland :P ska du också va med? och i så fall vilket land? :)

2008-02-01 @ 14:10:30
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: Kajsa

Löjligt avis på att du har det linnet. Skulel köpa det idag, men kollektionen har gått åt som smöt i solsken! Blev dock en tröja desginad av timbaland inhandlad :) skönt när man vet att en del av pengarna går till ngt vettigt!

2008-02-02 @ 00:09:04
Postat av: grodanboll

hur va linnena i storlek??stora eller små eller normala:D?

2008-02-02 @ 00:50:23
Postat av: Babba

den va rätt stora, och långa. linnet på bilden är i storlek 34 och det satt inte överdrivet tajt.. så lite oversize-aktiga är dem allt =)

2008-02-02 @ 02:19:33
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0