Gossip-maraton

Hej & hå, jag har vänt på dygnet! Jag & Sanna vakande klockan 1 idag, av min mobil ringde.. vem vet hur länge vi hade sovit annars? xD haha.. hur som helt så var vi för slappa för att orka göra frukost, så vi startade ett vänner-maraton =)

..Sen kom Per med hela säsong 1 av gossip girl :D:D, så vi körde på ett gossip girl-maraton istället ;) Sen blev det mat & dusch paus :P ..och nu ska vi fortsätta vårt maraton xD (fyfan vads slappa vi är, har typ inte rest oss fårn sängen :S... måste ta tag i min träning snart -ELIN?!!!!!)

image128

Kommentarer
Postat av: Helena

haha det förstår jag :) jag sa ju att det var bra ;D
gud va söt bild btw :D haha

2008-01-03 @ 19:06:48
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0