Johan glans<3

image150Har lyckats hålla mig borta från stan & shopping hela förra veckan, men idag tog det stopp! På en dryg halvtimme hann jag handla: ett par svarta tygskor, ansiktsmask, korsett-liknande tubtopp och smygklämmor ^^
Allt detta för typ 350 pix, som hittat :D!


Här är jag med min nya tubtopp samt min gosiga halsduk, ett måste i detta pissväder. För att citera Johan Glans "Här är mörkt som i en säck, och kallt som i en isbjörns rövhål..!" <3, man kan ju inte annat än älska den snubben! (kolla länken) Imorrn ska jag & mitt fantastic 4 boka biljetter till hans show @ teaterhuset i kristainstad(!)


Kommentarer
Postat av: Natha

Fasen vad du är sjukt lik Eva longoria! Snygg klädstil har du med;)

2008-01-15 @ 16:07:27
URL: http://nathabee.blogg.se
Postat av: Lovisa

ja okej :) mm, mycket. det börjar den 29 januari! men vet inte vilken tid. det får man ta och kolla upp ;D

2008-01-15 @ 16:09:26
URL: http://lovisahansson.webblogg.se
Postat av: ales

SÅ SNYGG DU ÄR!

2008-01-15 @ 19:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0