Laserdome!

Sicken härlig kväll!
1. Jättegod planka på martini (baconrullad kycklingfilé<3)
2. Laserdome med härliga människor (+ att jag vann o per kom sist<3)
3. Slappe/lek-kväll hos albinsson (+ godis & cola<3)
...Kan inte annat än vara nöjd :D

Nu ska jag lägga mej och skratta lite till några vänner-avsnitt, sen blir det sova! Imorgon bitti ska jag nämligen ut o jogga med min bror (!).. han har blivit värsta sunda människan som är ute o joggar DAGLIGEN, jag MÅSTE bevisa att jag är bättre -that's it! (sen ska det bli shopping med lillevän :D.. slutligen The BEE movie med Anton :D)

image130

Kommentarer
Postat av: sofie

svar: tack för kommentaren! nu måste jag absolut prova på rött te;) många som har "rekommenderat" det nu..=)
måste bara få ur mig: GASH vad lik eva longoria du är! helt sjukt söt! haha:D

2008-01-05 @ 12:19:35
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0