Onsdag @ skolan

Idag började skolan på riktigt. Sjukt vad mycket arbeten ochh skit vi har (jag som trodde allt var chill i skolan, men icke! jag hade visst bara förträngt allt :/) Hur som heslt så var jag & mitt fantastic 4 på en shoppingrunda idag ^^, vi tvingade på Tim massa kläder (AS SNYGGA)..

Han köpte bland annat......KOFTAN FRÅN SNADELINS(!) som jag & sophie tjatat om i en månad typ xD hahah, så nu fick jag en kofta OOOCH två fruar på köpet ;) ..ska vi köra varranan vecka eller? ;D haha, dessutom tvingade vi på honom en as snygg oversize t-shirt från acne & en sjukt snygg skjorta utan krage <3 wow vad snygg han kommer bli nu!

image136


OBS! Nya skolmaten:
...Var jättegod :D iaf dagens panerade fisk <3 (enda sättet man kan få i mig fisk på är att panera den ;D) Däremot vill jag dissa drycken. Ingen saft längre, plus att vattnet får man hälla upp från bringare (ingen vatten-maskin längre!) -detta är faktiskt sjukt ofräscht, tänk om folk nyser eller drägglar eller är snoriga -MUMS. Plus att vattnet blir ljummet av att stå där och vänta på att bli uppdrucket... VATTEN-MASKINER TACK!!!

en till diss: de nya matkorten är fula.
(i -landsproblem nr 1, jag vet :P)

Kommentarer
Postat av: Sanna

blev sjuuuukt besviken på den "nya" matsalen! Vad fan var det för jävla möblering? HALLLÅÅÅ?!
värsta jag sett, man får ju inte ens plats alla + att de nya matkorten är för jävla fula, usch!

2008-01-09 @ 16:08:51
Postat av: Helena

haahah alla säger samma saker om ALLT :) det är så kul att höra! matkorten va iaf det fulaste vi sett på länge ;)

2008-01-09 @ 16:13:53
URL: http://helenawinnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0