Tidig Söndag

image133Söndagen började redan 5.30! Då jag mot min vilja släpade mej iväg till tåget.. godmorgon. det bar av till Malmö (som förövrigt börjar bli mitt andra hem typ xD)

Skulle göra två fotograferingar med smink o hår, ena temat var "skönhet" (rätt vanlig sminkning) och det andra var "öken" hahah vad kul det var :D! Det slutade med att jag stod där som ett lejon med  massa strandsand på mej xD haha, lagom kul o tvätta bort det sen :P

Sen skulle jag leta upp ett par skitsnygga leggings från gina tricot [Dessa], men dem va slut(!) :@.. bara för dte så missade jag tåget med :@...

På kvällen blev det gossip girl, vänner & entourage med Sanna & Erik (Erik har hjärntvättat min lillasyster!! -Hon gör fritan-hälsningen, panik!!!!)

Kommentarer
Postat av: Joannis

ih, måste få höra allt sen :)

2008-01-08 @ 08:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0