Sum sum, sum

Hallå gott folk!

I förgår var jag & John på stranden hela dagen, (med betoning på hela dagen, då bussen dissade oss så vi fick bli kvar i Åhus lite längre än tänkt). Med oss hade vi iaf en väldigt god matsäck: Grekisk sallad, mousserat vin, bröd, ost, vindruvor och KAKOR(!)
-Mumsfilibabba

På Kvällen skulle vi till Alec på förfest, men den flyttades vidare till Erik Lehmann, som hade lite att fira (iiih jag känner mig som en stolt mor!).

MEN, eftersom John söp bort sin kamera så ar jag NOLL bilder.

Igår var jag på Opera (för första gången), med John & Holmer. Vi såg på figaros bröllop, vilken var riktigt rolig faktiskt :D. Förövrigt satt det ett par operaproffs framför oss

Holmer: Det där är Opera proffsen ser ni, som har med sig sittkudde och allt.

Efter kalaset bar det av till Holmers hem för lite goda mackor & capuccino -Holmer är numera utmämnd till "mack-master" :P. Däremot är han även utnämnd till Mr-game-over (john likaså), detta då affärs-kvinnan-jag ruinerade båda två i Monopol ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0