Ambitös uppdatering!

Hallå, då var det högtid för en resumé av helgen :).

Torsdagen började med att jag & barnen fick besök!
- Det  blev massor med sol, bad & köttbullar :D


Efter jobbet hämtade John & Holmer upp mig och Helle i Åhus -Roadtrip till Helsingborg!
Väl där såg vi Paul Potts, och på natten var vi ute på The Tivoli :D


Fredagen började i Helsingborg efter en skön övernattning där. Efter att ha väntat på Helle medan hon duchat och grejat blev det Brunch på Wayne's, mums!
Därefter tog vi färjan över till Helsingör och hade en himla trevlig eftermiddag där. Vi gick i kyrka (!), handlade sprit, och drack smoothie!


När vi kom hem från vår lilla tripp lagades det god mat hos "Johnny-boy", och senare in på kvällen blev det lite party hos honom med :).


Lördagen började med lite paj-bakning. Därefter var jag & John på picnic innan det var dags för mig att jobba. Efter jobbet var jag hos Elin för lite festligheter. Kvällen ledde vidare till Cohibar, som var hur mysigt som helst! Liveband & goda mojito's <3


Söndagen bjöd på frukost buffé @ Café nr 17 i Åhus, därefter lite schteek & bad på stranden -Mys. På Eftermiddagen Åkte jag & Tim till hans lya i Karlskrona :).
När vi kom fram till staden var vi på bio och såg Batman -Svinbra :D!


..Och nu ska jag snart ge mig iväg på äventyr här i Karlskrona, sen när Tim kommer hem fårn jobbet hoppas jag på sol & bad, för här är stekhett! So long<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0