Årets längsta inlägg!

Hallå gott folk :)!

Nu bannemej ska ni få smaka på årets längsta blogg-inlägg med massvis av bilder! Det får bli en slags resumé av dessa underbara dagar jag inte hunnit blogga :).

Idag, invigde jag & Sophie vårt trädgårds-jobb ute i vildmarken, det var exotiskt! Efter vårt slit gav vi oss dessutom iväg på äventyr med en hund vi stötte på :)



Igår började jag & Emms dagen på gymmet (!), sedan gav vi oss iväg på äventyr i Alec's segelbåt -Älska båtlivet! (ja se där, häst-babba goes båt-babba, vad näst?)


...På eftermidaggen hade jag picnic med familjen i parken, och på kvällen bar det av till stranden för lite kvällsmys ihop med Elin, Hedda, Ellen och Gunnel!



I fredags schtekte jag på stranden och på kvällen spelades det kubb :)



I torsdags vart det studentfirande i massor!
Först frukost med Lillevän & Tim hemma hos mig :)


..Sedan lunch hemma hos Andrea :)


...För att därefter stress-cykla mellan c4, österäng & söderport :P


..Slutligen var jag & Sophie även hos Erik & Gustavs mottagning på åvägen, FYFAAN vad kul det var :D, särskillt taxibussen in till stan ;D



Pics! Här är jag med mina favorit studenter :) <3


Förövrigt såg min avslutningsklänning ut så här efter lite grejande hos sömmerskan :). Men snart ska jag köpa egen symaskin, och då ska jag fixa & dona by myself ;)


Massa fler bilder kommer inom snart upp på http://babba.bilddagboken.se
(lösen: babybabbs.blogg.se), bilder från studenternas champagnefrukosten kommer således upp på http://soderport09.bilddagboken.se, so long gott folk<3

Kommentarer
Postat av: anna

ääälskar den klänningen!!

2008-06-09 @ 10:39:28
URL: http://annaeklov.blogg.se/
Postat av: emma

vad vacker du är måste jag säga :)

2008-06-17 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0