Heja sverige!

Hej hallå tjoo :)!

Igår blev det krig på jobbet (igen), då jag inte fick jobba, trots att jag blivit tillsagd att jobba! jag får spel på alla dessa "missförstånd". Men, istället blev det fotbollskväll!

- HEJA SVERIGE :D


Idag har jag & lillevän trädgårdsarbetat i Ekestad, sicka biffar vi blir därborta alltså ;).

Förövrigt har jag nog fått nanny-jobbet jag hoppats på :D, yeees på det isf! Något som är mindre yes är att min utklädnad till imorgon går åt pipan.. jag får gå naken!

Imorgon:
-Träna
-Shoppa med Sophie & Radellis
-Under the sea party i Wanås
-Däcka.

...So long, amigos!<3


Kommentarer
Postat av: sofia

ellerhur, heja sverige :)

2008-06-11 @ 20:49:40
URL: http://sofiiaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0