Kristiansad - Ystad

God morgon :)!

Idag är mitt mål att komma till Ystad för en hippie-fotografering. Dock är färden dit inte full så praktisk. Fick ta simrishamnbussen imorse, och nu sitter jag i simrishamn och väntar på att ett fattigt pågatåg ska starta, seeen är jag framme -pjuuh!

Men laptopen & godiset gör det hela mycket trevligare :)
image376

Imorgon ska det förövrigt bli 25 grader och molnfritt. Kan någon tala om för mej varför i hela friden jag ska gå i skolan då? Det är bud på att dra till stranden istället.. hmmf, tåls att tänka på. men hur som helst så ska jag, Sophie o Elin ut och äta på bar-b-ko på kvällen, pax för uteserveringen!

So long<3

Kommentarer
Postat av: Helle

nämen, hur kommer det sig att du inte tog ystadsbussen då? hoppas det gick bra på fotograferingen!

2008-06-01 @ 16:59:58
URL: http://helenawinnberg.blogg.se
Postat av: babba

Svar till Helle:
För den direktbussen inte går på söndagar tydligen, paniiik xD

2008-06-01 @ 18:44:55
URL: http://babybabbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0