Sunday

God dag gott folk!

Igåa och idag är jag ledig från mina barn, vilket är ganska skönt efter att ha passat dem 14 timmar i streck i torsdags.... Men imorgon är det dags igen ;)

Igår fyllde iaf min lillevän 18, det firades med en mycket lyckad fest hos henne! 

Eftersom jag inte förstår mig på Johns macbook, får Sophie vara på fel håll :)

Idag var första tanken att vi skulle till köpehamn, men eftersom det är söndag så sket det sej. Nästa tanke var att åka ut med båten, men vädret svek oss. Så istället fick det bli brunch på la cusina -mums på deras lasagne! 

Ikväll ska jag kolla till modesto garden och kolla på em-finalen med Emma, Danne och John :), trevlans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0